Black Friday 2021

Hej på er.


Idag ska jag berätta varför 2021 års Black Friday kommer att bli bättre än alla andra hittills. Först ska ni däremot få lite bakgrund. Jag tänker framförallt att det krävs en förklaring för de av mig som inte följt mig så länge. Jag undrar förresten hur många det är. Om du är relativt ny läsare, skriv gärna en kommentar i kommentarsfältet!


Så, Black Friday 2021 kommer alltså att bli grymt. Jag har varit ett stort fan av den här traditionen sedan den kom till Sverige. Varje år ser jag till att passa på att köpa massa härliga prylar under årets bästa dag. Detta har sparat mig många tusenlappar genom åren. Black Friday 2021 kommer på intet sätt att bli något undantag. I år har jag fler planerade inköp än någonsin att göra. Det bästa med detta är att företag dessutom rustar för Black Friday 2021 i större utsträckning än de någonsin förut gjort. Det har i alla fall en kompis med inblick sagt till mig.


Black Friday 2021 alltså. Vad ska jag köpa i år? Jo, här kommer min lilla lista. I alla fall några av de saker jag ska investera i under 2021 års Black Friday. Är ni beredda?


Gamingmus


Kanske inte så intressant för den som inte själv gamar men detta ska bli så sanslöst skönt. Jag har känt ett förakt mot min gamla mus under ett år nu. Den gör liksom inte vad jag vill. Den är långsam i responsen och den är.. ja, den är bara kass. Under Black Friday 2021 kommer jag att hänga på låset för att beställa en ny. Var så säkra!


Skal till min mobil


Japp, mitt nuvarande mobilskal ramlar sönder en stöt i taget. Faktum är att jag knappt tror att skiten jag nu har skyddar alls. Jag har ingen lust alls att införskaffa en ny telefon och därför vill jag gärna se till att skalet håller den vid liv. Jag kommer att köpa nytt under Black Friday 2021, så är det bara.


Julklappar


Tro mig, det värsta jag vet i hela världen är att handla julklappar. Missförstå mig inte; jag gillar att ge dem, jag gillar bara inte att handla dem. Därför köper jag precis allting under Black Friday 2021. Jag ska dessutom se till att köpa allt från samma onlinebutik. Rätt smart, eller hur?


På återhörande efter Black Friday 2021, kära vänner!